Loading
vibrationstræner

Hvad kan en vibrationstræner egentlig gøre for dig?

En vibrationstræner er lidt af en vidundermaskine, især for dem der ikke vil blive ripped for at se godt ud. Det er ikke ligesom at være i træningscenter skal det lige vides. Det handler ikke om at få enorme muskler eller i den stil. Det handler simpelthen bare om at man skal have en grundstyrke.

Vibrationstræner er den gamle teknologi overlegen

Det er en af de mere smarte måder at træne sin krop på. Det handler om at vibrationstræneren vibrerer imens du laver styrkeøvelser ovenpå den. På den måde blive din krop bevæget samtidig med at du styrker den, hvilket giver en helt ny form for stimulering af kroppen.
Det handler om at dine muskler skal bruges så meget at presset på dem nedbryder musklerne og derefter samler kroppen resterne og styrker dem endnu mere. Det at din krop bliver rystet igennem med denne vibrationstræner gør at du ikke skal løfte ligeså meget, hvilket gør at dine sener og knogler ikke bliver ødelagt, men at dine muskler stadig bliver stresset nok til at styrke dem.

Hvis du ikke har prøvet en sådan træner endnu burde du helt sikkert købe dig en. Du kan altid starte billigt ud og på den måde prøve den værste version. Hvis du finder det som en god måde at træne på vil du bare kunne opgradere så snart som du har lyst til.

Vibrationstræner er en garanteret win-win

Det er ikke noget med at du skal have masser af plads, hvis du skal eje en vibrationstræner. Det er nemlig en lille lækker sag, som du nemt kan gemme under sengen, hvis du ikke har plads til at den står fremme, når den ikke er i brug.

Hvis du har brug en lille hjælper til at lave arbejdet for dig og ikke har lyst til at gå i fitness-center er det her noget for dig. Det er en stensikker måde at få lidt muskelmasse og ikke behøve at bruge mange timer med håndvægte. Generelt siges det at man skal bruge den 10-15 minutter 5-6 gange ugentligt og man skulle gerne begynde at se resulter hurtigt. Det der på den måde en win-win, både ved at den ikke koster alt for meget og at man ikke bruger mega lang tid på det. Det handler jo kun om en lille procentdel af din uge der går med at lave diverse øvelser. Og det skal ikke engang være alt for hårdt.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *